گاردین: تنها گزینه باقی مانده برای آمریکا جنگ است اما همچنان بر دیپلماسی تاکید دارد*سند
گاردین: «در حال حاضر اظهارنظرها قوی وجود دارد مبنی بر اینکه کاخ سفید، پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا معتقدند که تحریم ها علیه ایران به شکست منجر شده است اما همچنان دستور کار کاخ سفید به تعویق انداختن حمله به ایران است.»
 
 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه گاردین، روز شنبه 18 فوریه(29 بهمن) نوشت: «مقامات کلیدی دولت اوباما به شدت معتقدند که تحریم ها نمی تواند برنامه هسته ای تهران را متوقف کند. آنها بر این باورند که آمریکا دیگر گزینه ای ندارد مگر اینکه خودش به ایران حمله کند و یا منتظر اسرائیل بماند تا حمله کند.»
این روزنامه انگلیسی ادامه داد: «رئیس جمهور آمریکا در جلسات مخفی با مقامات اسرائیلی به وضوح گفته است که به دنبال تشدید تحریم ها است، تحریم هایی همچون بلوکه کردن اقتصاد و تحریم نفتی ایران. در حال حاضر اظهارنظرها قوی وجود دارد مبنی بر اینکه کاخ سفید، پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا معتقدند که تحریم ها علیه ایران به شکست منجر شده است اما همچنان دستور کار کاخ سفید به تعویق انداختن حمله به ایران است.»
گاردین افزود: «کاخ سفید می خواهد ببیند تحریم ها کارساز هستند یا نه به خصوص که دیگر بوش در کاخ سفید نیست و دیگر نیازی به جنگ احساس نمی شود. هر چند کاخ سفید اعلام می کند تمام گزینه ها روی میز است ولی همچنان بر روی دیپلماسی و تحریم ها تاکید دارد و این در حالی است که تاکنون مذاکرات نتیجه ای نداشته است. در چنین شرایطی احمدی نژاد از قرار گرفتن میله های سوخت هسته ای بومی در قلب رآکتور تهران خبر داد.»
این روزنامه در ادامه نوشت: «به هر حال اگر اوباما به نتیجه ای دست نیابد و تنها گزینه باقی مانده برای وی جنگ باشد، بعید است که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دستور جنگ بدهد. در حال حاضر مقامات آمریکایی این حقیقت را رد می کنند که آمریکا با اسرائیل در حمله به ایران متحد شود. سایت های هسته ای در ایران متعدد و پراکنده اند و آمریکا به رغم قدرت نظامی خود، مطمئن نیست سلاح هایش بتوانند سایت های زیر زمینی ایران را نابود کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1420
بازدید کل : 71795
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket